Dostawa
Jak wysokie są koszty wysyłki?
Ceny podane w naszym sklepie internetowym i katalogu nie obejmują kosztów wysyłki ani ustawowego podatku VAT obowiązującego w momencie wystawienia faktury. Koszty wysyłki wynoszą 25 zł netto w Niemczech. Z wartości towarów wynoszącej 300 zł (plus VAT), dostawa na terenie Niemiec jest bezpłatna.
Jak długi jest czas dostawy?
Dostarczamy tak szybko, jak to możliwe - dokładny czas dostawy można znaleźć na stronach poszczególnych produktów.
FW przypadku produktów dostarczanych przez dostawców usług kurierskich obowiązują warunki dostawy danego dostawcy usług kurierskich. W przypadku produktów dostarczanych przez spedytora obowiązują warunki dostawy free loading edge. W trzecim kroku zamówienia można wprowadzić adres dostawy, który różni się od adresu użytkownika i zarządzać książką adresową.
Jak działa proces zwrotu?
Dokumentację zdjęciową oraz wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis.profishop@jh.pl.
Informujemy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący jest uprawniony do żądania usunięcia wady w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Jungheinrich lub – w przypadku, gdy według wyboru Jungheinrich wady towaru mają zostać usunięte u Kupującego – w terminie 14 od dnia dokonania zgłoszenia reklamacyjnego przez Kupującego. W przypadku, gdy usunięcie wady we wskazanym terminie przekracza możliwości serwisowe Jungheinrich, Strony porozumieją się w przedmiocie wydłużenia terminu usunięcia wady, uwzględniając aktualne możliwości handlowe i serwisowe Jungheinrich.
- Zwroty
Adresy do zwrotów (w Polsce lub za granicą) pozostałych artykułów zostaną wskazane przez JH.
Chciałbym zobaczyć status mojego zamówienia.
Potrzebuję pomocy przy montażu/naprawie.
Nawet jeśli zamawiasz wygodnie online, nie musisz rezygnować z naszej obsługi klienta w Twojej okolicy. Dbamy o to, co dostarczamy! Jeden z ponad 1000 naszych techników serwisowych w całych Niemczech z przyjemnością odwiedzi klienta, aby zapewnić spersonalizowane wsparcie na miejscu. Na życzenie nasi technicy obsługi klienta zapewnią, że nasze produkty zostaną zainstalowane w Twojej siedzibie zgodnie z wymogami prawnymi.
Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, jeśli chodzi o zadania montażowe, gdy potrzebujesz niestandardowych rozwiązań dla swoich wyzwań logistycznych lub gdy masz pytania techniczne dotyczące zamówionych produktów.
Oferujemy również możliwość umówienia się na bezpłatną konsultację z jednym z naszych regionalnych konsultantów Jungheinrich PROFISHOP w Twojej siedzibie.
Jeśli potrzebujesz fachowej porady lub fachowej obsługi klienta w swojej firmie, po prostu zadzwoń do nas i umów się na spotkanie: 539 33 00 66 (Opłata zgodna z cennikiem operatora).