Bezpłatna porada

Dostawa


 

Jak wysokie są koszty wysyłki?

Ceny podane w naszym sklepie internetowym i katalogu nie obejmują kosztów wysyłki ani ustawowego podatku VAT obowiązującego w momencie wystawienia faktury. Koszty wysyłki wynoszą 25 zł netto w Niemczech. Z wartości towarów wynoszącej 300 zł (plus VAT), dostawa na terenie Niemiec jest bezpłatna.

Jak długi jest czas dostawy?

Dostarczamy tak szybko, jak to możliwe - dokładny czas dostawy można znaleźć na stronach poszczególnych produktów.

FW przypadku produktów dostarczanych przez dostawców usług kurierskich obowiązują warunki dostawy danego dostawcy usług kurierskich. W przypadku produktów dostarczanych przez spedytora obowiązują warunki dostawy free loading edge. W trzecim kroku zamówienia można wprowadzić adres dostawy, który różni się od adresu użytkownika i zarządzać książką adresową.

Jak działa proces zwrotu?

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, skontaktuj się z nami za pośrednictwem Skarga Skontaktuj się z nami.
  • Reklamacje
  • W przypadku problemów z właściwym działaniem sprzętu prosimy o kontakt za pośrednictwem

    Dokumentację zdjęciową oraz wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis.profishop@jh.pl.

    Informujemy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący jest uprawniony do żądania usunięcia wady w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Jungheinrich lub – w przypadku, gdy według wyboru Jungheinrich wady towaru mają zostać usunięte u Kupującego – w terminie 14 od dnia dokonania zgłoszenia reklamacyjnego przez Kupującego. W przypadku, gdy usunięcie wady we wskazanym terminie przekracza możliwości serwisowe Jungheinrich, Strony porozumieją się w przedmiocie wydłużenia terminu usunięcia wady, uwzględniając aktualne możliwości handlowe i serwisowe Jungheinrich.

    • Zwroty
    Kupujący może zwrócić lub wymienić towar w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru wyłącznie za zgodą JH. Zwracany lub wymieniany towar musi być oryginalnie zapakowany, w pełni wartościowy i nieuszkodzony, nie może być używany i nosić śladów używania. Zwrotom lub wymianie podlega towar w wersji standardowej. W każdym przypadku zwrotu lub wymiany towaru koszty transportu ponosi Kupujący.

    Adresy do zwrotów (w Polsce lub za granicą) pozostałych artykułów zostaną wskazane przez JH.

    Chciałbym zobaczyć status mojego zamówienia.

    W obszarze „Moje konto” w sekcji „Moje zamówienia” można sprawdzić status każdego złożonego zamówienia. Dostępne statusy to „Otwarte”, „W trakcie realizacji”, „Zrealizowane” i „Anulowane”. Oznacza to, że zawsze masz przegląd tego, jak daleko przetworzyliśmy Twoje zamówienie.

    Potrzebuję pomocy przy montażu/naprawie.

    Nawet jeśli zamawiasz wygodnie online, nie musisz rezygnować z naszej obsługi klienta w Twojej okolicy. Dbamy o to, co dostarczamy! Jeden z ponad 1000 naszych techników serwisowych w całych Niemczech z przyjemnością odwiedzi klienta, aby zapewnić spersonalizowane wsparcie na miejscu. Na życzenie nasi technicy obsługi klienta zapewnią, że nasze produkty zostaną zainstalowane w Twojej siedzibie zgodnie z wymogami prawnymi.

    Nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, jeśli chodzi o zadania montażowe, gdy potrzebujesz niestandardowych rozwiązań dla swoich wyzwań logistycznych lub gdy masz pytania techniczne dotyczące zamówionych produktów.

    Oferujemy również możliwość umówienia się na bezpłatną konsultację z jednym z naszych regionalnych konsultantów Jungheinrich PROFISHOP w Twojej siedzibie.

    Jeśli potrzebujesz fachowej porady lub fachowej obsługi klienta w swojej firmie, po prostu zadzwoń do nas i umów się na spotkanie: 539 33 00 66 (Opłata zgodna z cennikiem operatora).

    Coś jest nie tak z moim zamówieniem.

    Jeśli po otrzymaniu towaru nie jesteś zadowolony, wyślij nam zapytanie serwisowe. W obszarze „Moje konto” w zakładce „Moje zamówienia”, w odniesieniu do danego zamówienia, można wysłać do nas zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem łącza „> Zapytanie serwisowe dotyczące zamówienia” i opisz nam swój problem związany z zamówieniem. Sprawdzimy Twoją sprawę i skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe, podając rozwiązanie.

    Jak zostanie dostarczone moje zamówienie?

    Rodzaj dostawy zależy od tego, jakie dokładnie produkty zostały zamówione. Aby uzyskać te informacje dotyczące zamówienia, należy skontaktować się z działem obsługi klienta za pośrednictwem strony internetowej Formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 539 33 00 66.

    Masz jakieś pytania?