Bezpłatna porada

Porządek


 

Jak działa zamówienie?

Wystarczy wykonać trzy lub cztery kroki, aby złożyć zamówienie w Jungheinrich PROFISHOP.

Krok 1 zamówienia - Koszyk
IPierwszym krokiem jest dodanie żądanego produktu ze strony przeglądu produktu lub strony szczegółów produktu do koszyka. Po kliknięciu żółtego przycisku nastąpi natychmiastowe przejście do przeglądu koszyka. Zielony haczyk oznacza, że produkt został dodany. Jeśli chcesz kontynuować zakupy, możesz po prostu kliknąć „wstecz” w oknie przeglądarki. W nagłówku żółte podświetlenie i liczba w nawiasach wskazują, ile produktów znajduje się już w koszyku. Po najechaniu myszą na ten obszar otworzy się mały przegląd z dodanymi produktami i sumą koszyka. W przeglądzie można kliknąć przycisk „Przejdź do kasy”, aby przejść do przeglądu koszyka. Aby kontynuować zamówienie, wystarczy kliknąć przycisk „Zamów teraz za opłatą”. 
Krok 2 zamówienia - Zaloguj się & Rejestr
W tym kroku masz możliwość złożenia zamówienia jako gość, zarejestrowany użytkownik lub nowy klient. Jako gość nie potrzebujesz żadnych danych dostępowych do zakupu. Jeśli jednak jesteś zarejestrowany lub utworzyłeś dane dostępu, możesz korzystać ze wszystkich zalet usługi w obszarze „Moje Koto”. Tutaj można również wprowadzić inny adres dostawy i szczegóły dostawy. Są to jednak funkcje opcjonalne i można je również wprowadzić w następnym kroku. 
Krok 3 zamówienia - Sprawdź & Zamówienie
Tutaj możesz ponownie sprawdzić swoje dane adresowe i pozycje koszyka. Możesz również wybrać preferowaną metodę płatności z listy. 
Krok 4 zamówienia - Płatność
Jeśli faktura lub przedpłata nie są określone w wyborze metody płatności lub nie wybierzesz ich, zostaniesz przeniesiony do czwartego kroku zamówienia. Tutaj należy wprowadzić odpowiednie szczegóły płatności. Będą one traktowane jako ściśle poufne. Po wprowadzeniu szczegółów płatności użytkownik zostanie przeniesiony na stronę potwierdzenia zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nadal ma status „Otwarte”, możesz wysłać do nas prośbę o anulowanie. Można to zrobić w obszarze „Moje konto” w sekcji „Moje zamówienia” dla danego zamówienia. Wystarczy otworzyć je za pomocą linku „> Żądanie anulowania” i wyślij nam konkretną prośbę o anulowanie zamówienia. Natychmiast sprawdzimy Twoją prośbę i skontaktujemy się z Tobą e-mailem lub telefonicznie.

Jak poruszać się po sklepie?

Jungheinrich PROFISHOP oferuje ponad 100 000 produktów, w tym artykuły marki premium Jungheinrich, a także ekskluzywny asortyment tradycyjnej marki Ameise®. Skorzystaj z szerokiej gamy produktów z obszarów produktów „Układanie w stosy & Podnoszenie”, »Transport«, »Magazyn«, »Zaklad«, »Biuro«, »Bezpieczeństwo i higiena pracy« oraz »Środowisko«. 

Poszczególne obszary produktów można znaleźć w górnej części paska nawigacyjnego, z którego można łatwo uzyskać dostęp do żądanego produktu. Asortyment jest stale poszerzany i gwarantuje nie tylko najwyższą jakość, ale także atrakcyjne innowacje produktowe w uczciwych cenach. Górny pasek nawigacyjny prowadzi do wybranych podkategorii. W podkategoriach istnieje możliwość zawężenia asortymentu za pomocą nawigacji filtrów po lewej stronie. Pomoże to szybko i łatwo znaleźć poszukiwane produkty. Wyświetlane produkty można również sortować w dowolny sposób, np. według trafności i ceny w kolejności rosnącej lub malejącej. 
Funkcja wyszukiwania pomoże Ci szybko, jeśli znasz tylko nazwę produktu, ale nie wiesz, w którym obszarze jest on skategoryzowany. Wystarczy wpisać szukany produkt w polu wyszukiwania na górze strony, a jako wynik zostaną wyświetlone sugestie. Istnieje również możliwość filtrowania i sortowania wyników w celu znalezienia optymalnego wyniku wyszukiwania.

Jak obliczana jest wyświetlana cena przedmiotu?

Wszystkie zamówienia, zarówno online, jak i offline, są zawsze oparte na naszej aktualnej cenie katalogowej. Klientom na preferencyjnych warunkach udzielamy stałego rabatu procentowego od tej ceny katalogowej. Klienci preferencyjni z przyznanymi rabatami mogą zobaczyć rabat tylko po zalogowaniu się do sklepu internetowego. Wszystkie produkty w asortymencie są tam wyświetlane z odpowiednią ceną katalogową i przyznanym rabatem.
Nasz sklep internetowy jest otwarty dla wszystkich klientów, w tym tych, którym nie przyznano preferencyjnych warunków. Wszystkim klientom wyświetlane są aktualne dzienne ceny sprzedaży poszczególnych produktów w sklepie internetowym (z zastrzeżeniem wahań bez stabilności cen), a także wszelkie ceny promocyjne, które obowiązują tylko w określonym okresie.
Jeśli aktualne dzienne ceny sprzedaży lub ceny promocyjne są niższe niż cena przyznawana klientom na preferencyjnych warunkach, zawsze wyświetlana jest najlepsza cena. W tym miejscu do gry wkracza nasz system najlepszych cen.

Czy mogę również złożyć zamówienie jako gość?

Możliwe jest również robienie zakupów w Jungheinrich PROFISHOP bez logowania i rejestracji. Jest to tak zwane zamówienie gościnne. Po prostu nie trzeba tworzyć żadnych danych dostępu w postaci hasła. Po zakończeniu każdego zamówienia nadal masz możliwość utworzenia danych dostępowych w dowolnym momencie, aby skorzystać z własnych usług.  „Moje konto”-obszar do zabawy.
Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest telefon, jeśli chcesz złożyć zamówienie, masz pytania dotyczące naszych produktów lub dostawy, potrzebujesz naszej obsługi klienta lub chcesz umówić się na osobistą wizytę.
Oczywiście można również skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego, poczty elektronicznej, faksu i poczty tradycyjnej. Zwłaszcza gdy nie jesteśmy dostępni telefonicznie.

Chciałbym skorzystać z osobistej konsultacji.

W Jungheinrich PROFISHOP osobiste konsultacje zajmują centralne miejsce. Niezależnie od tego, czy rozmawiasz przez telefon, czy w firmie - nasi wyspecjalizowani doradcy chętnie Ci pomogą. Nasi przedstawiciele handlowi chętnie odwiedzą Cię na miejscu, aby udzielić Ci spersonalizowanych, fachowych porad. Zawsze koncentrujemy się na Twoich korzyściach. Wystarczy do nas zadzwonić i umówić się na bezpłatną wizytę!
Najszybszym sposobem skontaktowania się z nami jest telefon, jeśli chcesz złożyć zamówienie, masz pytania dotyczące naszych produktów lub dostawy, potrzebujesz naszej obsługi klienta lub chcesz umówić się na osobistą wizytę.
Oczywiście można również skontaktować się z nami za pośrednictwem naszego formularza kontaktowego, poczty elektronicznej, faksu i poczty tradycyjnej. Zwłaszcza gdy nie jesteśmy dostępni telefonicznie.

Jak mogę zrealizować kupon?

W koszyku pod listą produktów po cenie końcowej masz możliwość wpisania kodu kuponu w wierszu tekstowym „Czy masz kupon?”, Jeśli masz zniżkę lub kupon na Jungheinrich PROFISHOP.

Masz jakieś pytania?