Bezpłatna porada

Szczegóły techniczne

Wózek do płyt Ameise®, z pałąkiem do pchania, udźwig 250 kg, ogumienie z pełnej gumy

  1. Człon
    Performance
  2. Gwarancja Dostawca
    5
  3. Głębokość szufli
    200 mm
  4. Herstellungsort
    Made in Europe
  5. Kolor RAL
    RAL 5018 niebieski turkusowy
  6. Marka
    Ameise®
  7. Masa własna
    21,5 kg
  8. Materiał powierzchni nakładki
    Stal
  9. Ogumienie
    Pełna guma
  10. Pałąki/uchwyty
    Wsuwane pałąki
  11. Powierzchnia przylegania
    powlekana proszkowo
  12. Szerokość koła
    60 mm
  13. Szerokość szufli
    500 mm
  14. Szerokość tylnej rolki
    60 mm
  15. Udźwig
    250 kg
  16. Wymiar zewnętrzny Głebokość
    1260 mm
  17. Wymiar zewnętrzny Szerokość
    680 mm
  18. Wymiar zewnętrzny Wysokość
    1435 mm
  19. Średnica koła
    250 mm
  20. Średnica tylnej roki
    250 mm

Opis produktu

Wózek do płyt Ameise®, z pałąkiem do pchania, udźwig 250 kg, ogumienie z pełnej gumy

Wózek do płyt Ameise® odznacza się sprawdzoną jakością podczas transportu dużych płyt z tworzywa sztucznego i drewna. Wózek transportowy ma udźwig 250 kg dzięki wytrzymałemu stelażowi ze stali malowanej proszkowo. Lekkobieżne opony z łożyskami kulkowymi ułatwiają jego przemieszczanie.
  • Do transportu wzdłużnego dużych płyt z tworzyw drzewnych i sztucznych
  • Ze stali lakierowanej proszkowo
  • Ogumienie z łożyskiem kulkowym
  • Udźwig 250 kg
  • Powierzchnia nośna szer. × gł.: 500 × 200 mm
Sprytne rozwiązanie do transportu wzdłużnego

Wózek do płyt Ameise® służy do bezpiecznego transportu wzdłużnego dużych płyt. Wystarczy umieścić płyty z tworzyw drzewnych i sztucznych na malowanej proszkowo powierzchni nośnej. Dzięki wytrzymałemu stalowemu wózkowi i oponom z łożyskami kulkowymi można z łatwością przewieźć 250 kg. W ten sposób można zaoszczędzić czas i energię podczas transportu np. płyt wiórowych i laminowanych. Dostępny w kilku wersjach z różnymi oponami.

Zamów u nas wózek do płyt Ameise® i transportuj wygodnie duże płyty z tworzyw drzewnych i sztucznych za pomocą tego funkcjonalnego środka transportu.
Masz jakieś pytania?