Jak znaleźć właściwy wózek w gąszczu urządzeń, które wydają się być identyczne? Jakie wybrać koła, jakie rolki? Jaka długość wideł będzie właściwa? Na te pytania odpowiada nasz Mini Poradnik. Skorzystaj z niego, aby dobrać swój wózek paletowy.
Jak wybrać wózek paletowy?
KOŁA
NYLON
Twardy ale kruchy (mało odporny na uszkodzenia mechaniczne)
Małe opory toczenia
Dość głośny podczas prowadzenia wózka
Idealny do twardych nawierzchni
Do zastosowań w pomieszczeniach wymagających wysokiego standardu higieny (spożywka, chłodnia, masarnia) dzięki kołom bez felg, które są łatwe do utrzymania w czystości
Korzystny cenowo
GUMA
Elastyczna, przyczepna i miękka, amortyzuje naciski
Dobrze „wybiera” nierówności podłogi
Nie nadaje się do pomieszczeniach wymagających wysokiego standardu higieny, ponieważ zostawia ślady
Nie nadaje się do nawierzchni, na których są np. opiłki metalu
Zalecana do delikatnych i mokrych nawierzchni
Do ładunków o wadze maks. 1000 kg
POLIURETAN
Trwały, sprężysty i wytrzymały
Małe opory toczenia
Cichy podczas prowadzenia wózka
Do wszystkich zastosowań
Łatwo pokonuje małe przeszkody np. kamyczki, dylatacje
Zalecany do dużych obciążeń
ROLKI
POJEDYNCZE
Do równych nawierzchni
Do podejmowania palet wzdłuż
PODWÓJNE
Lepsza jazda na nierównościach (rampa, progi, kamyczki)
Do podejmowania palet w poprzek (lepiej wchodzi pod paletę)
DŁUGOŚĆ WIDEŁ
795/800 mm
do podejmowania palet w poprzek
950 mm
do podejmowania palet wzdłuż i w poprzek
idealny do pracy w samochodach ciężarowych
1150 mm
do podejmowania palet wzdłuż lub w poprzek
idealny do pracy w magazynie
ROZSTAW WIDEŁ rozstaw 520 mm
do palet euro
sporadycznie do skrzyniopalet (uwaga: mogą być niestabilne)
rozstaw 680 mm
do skrzyniopalet (stosowanych zwłaszcza przez sadowników)
do palet przemysłowych
nie pobierze europalety wzdłuż
Koszt dostawy
Zamówienia o wartości powyżej 300 zł netto dostarczamy na nasz koszt (DAP). Do zamówień o wartości poniżej 300 zł netto doliczany jest koszt przesyłki 25 zł netto.
Towary są dostarczane w godz. 8:00 - 16:00.
Sposoby płatności
W Jungheinrich PROFISHOP oferujemy naszym Klientom różne sposoby płatności. W zależności od wysokości rachunku zastrzegamy sobie prawo do ograniczania wyboru sposobu platności.
Przedpłata przelewem tradycyjnym
Płatność przelewem na rachunek bankowy odbywa się na zasadzie przedpłaty (jako płatność z góry), tzn. zamówienie jest realizowane po otrzymaniu przelewu na rachunek bankowy. Wszystkie informacje dotyczące przelewu wysyłamy na adres e-mail po złożeniu zamówienia. Nie ma możliwości rezerwowania produktów.
Dane do przelewu: Jungheinrich Polska Sp. z o.o. Bronisze, ul. Świerkowa 3 05-850 Ożarów Mazowiecki
Deutsche Bank Polska S.A. Warszawa nr konta PLN - IBAN: PL08 1880 0009 0000 0011 0005 3008 W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.
Przedpłata przelewem szybkim Przelewy24
Serwis Przelewy24 współpracuje ze wszystkimi polskimi bankami i oferuje unikalny sposób obsługi zarówno dla e-transferów, jak i e-przelewów. O ile podczas płatności e-transferem, formularz płatności na stronie banku wypełniony zostaje automatycznie, tak w przypadku e-przelewu, dane trzeba uzupełnić ręcznie. Wybór przelewu elektronicznego przeniesie Państwa na stronę wybranego banku w celu wykonania płatności.
Karta kredytowa
Regulowanie płatności kartą kredytową jest w Jungheinrich PROFISHOP potrójnie bezpieczne. Z jednej strony, poprzez wymóg podania numeru kontrolnego karty - numer ten stanowią trzy ostatnie cyfry w polu podpisu na odwrocie karty; z drugiej zaś, sam transfer danych jest szyfrowany kluczem o długości 128 bitów oraz chroniony przed dostępem osób trzecich technologią SSL. Ponadto możesz być całkowicie pewny, że wszystkie informacje dotyczące Twojej płatności są wykorzystywane przez nas wyłącznie w celu zrealizowania Twojego zamówienia.
Przelew po dostawie (tylko dla stałych Klientów)
Stali Klienci Jungheinrich PROFISHOP mają możliwość składania zamówień z płatnością odroczoną do maks. 14 dni. Zostań naszym Klientem i przekonaj się, jak proste i bezpieczne są zakupy w Jungheinrich PROFISHOP!
Zwroty i reklamacje
Kupujący jest obowiązany zbadać dostarczone towary w chwili ich wydania przez JH. Wady widoczne i oczywiste Kupujący powinien zgłaszać niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni od wydania towaru, wady ukryte należy zgłaszać niezwłocznie po ich wykryciu. Odnosi się to także do reklamacji ilości towarów oraz dostawy innego towaru niż określono w zamówieniu lub umowie. Data wykrycia wady powinna być udokumentowana. W przypadku spóźnionej reklamacji roszczenia Kupującego z tytułu gwarancji wygasają.
Kontakt
Wszelkie sprawy, w tym reklamacje, wnioski, skargi oraz zgłoszenia Kupujący zobowiązany jest złożyć na piśmie lub poprzez ogólny formularzdostępny na stronie internetowej http://www.jh-online.pl.
Reklamacje
W przypadku problemów z właściwym działaniem sprzętu prosimy o kontakt za pośrednictwem Zgloszenia_serwisowego_PS.pdf. Dokumentację zdjęciową oraz wypełniony formularz należy przesłać na adres serwis.profishop@jh.pl.
Informujemy, że w przypadku uzasadnionej reklamacji Kupujący jest uprawniony do żądania usunięcia wady w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do miejsca wskazanego przez Jungheinrich lub – w przypadku, gdy według wyboru Jungheinrich wady towaru mają zostać usunięte u Kupującego – w terminie 14 od dnia dokonania zgłoszenia reklamacyjnego przez Kupującego. W przypadku, gdy usunięcie wady we wskazanym terminie przekracza możliwości serwisowe Jungheinrich, Strony porozumieją się w przedmiocie wydłużenia terminu usunięcia wady, uwzględniając aktualne możliwości handlowe i serwisowe Jungheinrich.
Zwroty
Kupujący może zwrócić lub wymienić towar w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru wyłącznie za zgodą JH. Zwracany lub wymieniany towar musi być oryginalnie zapakowany, w pełni wartościowy i nieuszkodzony, nie może być używany i nosić śladów używania. Zwrotom lub wymianie podlega towar w wersji standardowej. W każdym przypadku zwrotu lub wymiany towaru koszty transportu ponosi Kupujący.
Adresy do zwrotów (w Polsce lub za granicą) pozostałych artykułów zostaną wskazane przez JH.